Türkiye Chevrolet Kulübü / Chevrolet Forum - Paylaşım

Orjinalini görmek için tıklayınız: ikinci el navigasyon!!
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
arkadaşlar 2. el cruze navigasyonu arıyorum. navitech ve necvox tercihim. 500-750 arasında verebilirim... şimdiden teşekkürler...
bende 2. el cruze navigasyonu arıyorum satan varsa alacağım
Bende cruze \'m den çıkan cylone marka navigasyon var. İzmir Mercanlar yetkili servisinden aldım. Ben 2000 TL ye aldım 1300 e satmak istiyorum arkadaşlar ilgilenen olursa faturasiyla yollarım.
1700 TL servis takıyor burda. bende o yüzden ikinci el istedim. ortalama 700 verirsem 100 de takması için versem 800e maliyet olur diye düşünmüştüm. meth01 750 istiyordu yanlış görmediysem ama vermiş sizde düşünürseniz görüşelim..
bende var arkadaşlar.. 2010 model aracımdan çıkma navimaster marka.. ilgilenenler msn i eklesin. metinbozkurt81@hotmail.com
Arkadaslar bende necvox marka cruze icin navigasyon var ikinci el ama sıfır ayarinda bana ulasmak icin irt 05443361081
Navigasyon arıyorum.Tv li olursa sevirim.İstanbuldayım.
arkadaşlar piyasada satılan 600-650 aralığında navigasyonlar nasıl sizce?

Alıntı:
#130114 C@GL@R: arkadaşlar piyasada satılan 600-650 aralığında navigasyonlar nasıl sizce?



Bikaç gün önce taktırdım. 550 nakit + 100 montaj
Memnunum. Ancak sizin beklentiniz nedir bu önemli..!!! Bendeki modelde; dvd player ve tv özelliği yok. Yani aracın orjinal cd/mp3 ve radyosu ellenmiyor. 7 inç ekran takıldı. Usb üzerinden video oynatımı, navigasyon, bluetooth telefon baglantısı, geri görüş kamerası var. Ben memnunum yani. Android işlemcili olanıda var aynı özelliklerde ancak +100 lira daha pahalı.
merhaba tv dvd yok. n11 ve sahibindende satılıyor 649 tl demiş geri görüş kamerası vs. hediye.. navigasyon var 7\'\' sanırım aynı model sizdeki. resim ekleme imkanınız varmı navigasyonu nasıl marka model yazarsanız memnunsanız bir araştıralım araba alır almaz ilk iş navigasyon taktirmayı düşünüyorum. 1-2 gün içindede araç almam lazım
https://imageshack.com/i/exhNlpEOj
Oem ürün. Markasız yani. Taktırdığım elemanlar kendimiz ithal ediyoruz dedi. 1 ay birebir değişim, toplamda 2 yıl garanti veriyo. 32 gb usb desteği var bendede 32\'lik takılı. Sdcaed girişi tek malesef ondada navigasyon kartı takılı. Navigasyonda İgo yazılım mevcut.
çözünürlük gayet güzel görünüyor acaba ürün bunun aynısımı indirimede girmiş 550 tl

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-par...4179/detay
Zaten 550 fiyatı. Ancak nakitte bu fiyata veriyo. Kredi kartına 6 taksit 650 oluyo fiyat. İlaveten montaj ücreti 100 lira.
Çözünürllük her cihazda aynı hemen hemen. 800*480 çözünürlük 7\" ekran.
tşkler bilgi için bu üründe kafamdaki soru işaretleri gitti.