Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2011 CRUZE OTOMATİK ŞANZIMAN PROBLEMİ 2 .VİTESE GEÇERKEN VURUNTU
#1
Arkadaşlar merhaba; aracım 2011 model otomatik cruze. yaşadığım problem araç 2. vitese geçerken vuruntu yapıyor resmen küt diye ses geliyor.Diğer vites geçişlerinde hiç bir peoblem yok.Adapazarında yetkili servis ve bir kaç şanzımancıya gösterdim. yetkili servis şanzıman beyin değişimi diyor 6000 TL masraf. Diğer şanzımancılar ise valf grubunda onarım ile çözülebileceğini söylüyorlar.Tek valf değişimi veya komple set değişimi olabilir.Bir ustada yetkili serviste yazılım güncellemesi yaptırmamı tavsiye etti.Yetkili servis ise bunun gereksiz olduğunu şanzıman beyni değişimi yapılması gerektiğini söyledi.Ayrıca yazılım güncellemesi sırasında işlemin yarıda kalabileceği ve yürüyen arabanında komple kilitlenebileceğini direk beyin değişimine gidebileceğini söyledi.Ama istersem yazılım yüklüyebileceklerini söylediler.Bu konuda bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.
Bul
Alıntı
#2
Kim yapacakmis yazilim guncellemesini yada ne gerek varmis ? Servis dogru soylemis. Yazilim guncellemesi cozum degil ,gereksiz.
Aracinizda Lpg var ise birkacgun benzinde kullanin , sorun ortadan kalkarsa LPG sistemindeki hatadan kaynaklandigini tespit eymis olursunuz.
Hala devam ediyorsa Sabzima beyni (valf grubu ) unda atiza vardir. Tamir yada degisimi yapilirsa sorun ortadan kalkar..
Bul
Alıntı
#3
Muhammed bey ozel msjla tel no nuzu verirseniz size bir kac soru ve onerim olucak
Bul
Alıntı
#4
arkadaşlar iyi geceler bende 2010 model cruze sahibiyim otomatik vites.son zamanlarda esp ve tc lambası yanıyor kendiliğinden sönmesi için bekliyorum aracı park ediyorum ama sonra araba kalkış yapmıyor ileri vitese koyduğumda gitmiyor ama geri gidiyor sonra bir süre bekledikten sonra araç hareket ediyor sorun lpg olabilir mi ve ayrıa araç lpg de tek marşta çalışmıyor ve ara sıra stop ediyor hem park halinde hemde yolda iken stop ediyor üstelik trafikte çokta tehlikeli oluyor bana acil bi fikir yada yardımda buluna bilir misiniz.
Bul
Alıntı
#5
Sacit bey ve kadir bey telefon numaramı sizlere gönderdim tecrübelerinizi aktarırsanız çok memnun olurum...Şimdiden teşekkürler..
Bul
Alıntı
#6
Öncelikle söyleyeyim Cruze şanzımanı öyle mükemmel bir şanzıman değildir üstelik de bu kasaya uygun değildir ancak bakımına özen gösterilirse uzun yıllar hizmet edecektir. Şanzımanın en netameli bölümü valf grubudur. Özellikle 3 valf oldukça hassastır. Ayrıca bu şanzıman ısıya aşırı duyarlıdır.
Kullanıcı olarak yapılacaklar:
1) Araca hararet yaptırmamak
2) Aracı çalıştırdıktan sonra en az 30 saniye P\'de ısınmasını beklemek, daha sonra R\'de ve D\'de 10\'ar saniye daha bekleyip sonra hareket etmek.
3) Aracın yükünü park sırasında şanzıman üzerinde bırakmamak.
4) Kartel koruyucusunu çıkarmak
5) Ani ivmelenmelerden kaçınmak
6) Şanzıman yağını her 30.000 de uzman bir serviste değiştirmek. (Uzman şart zira boşalt-doldur yapılınca sorun çıkıyor)
7) Şanzıman yağı soğutma borularında terleme varsa hemen değiştirmek.
GM\'in şanzıman için yeni yazılım güncellemesi filan çıkarttığını duymadım, görmedim, olduğuna da inanmam. Yapacağını söyleyen servis varsa ya sallıyor ya da krack bir yazılımla müdahale ediyor olabilir. Ancak bu durumda yazılı garanti şart zira bir Cruze şanzımanı 25.000 TL dir. Valf grubu onarımı ise valfler bulunabilirse mümkündür. Ancak işi ehil ellerin yapması gerekir. Zira valflerin her biri farklı basınçlara duyarlıdır. Milibarlar seviyesinde hassas olan valfler hatalı montaj yüzünden büyük dert açabilir.
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
#7
şanzıman beyni onarım veya değişimi demiştiniz.Onarım derken problemli valfin değişimini kastediyorsunuz.Benim sadece 2. viteste vuruntu yapıyor.Bahçelievler / İstanbul da bayrak elektronik oto beyin onarım ve yenileme firması ile görüştüm.arızayı anlattığımda tamirinin mümkün olmadığını şanzıman beyin değişimi gerektiğini söyledi.Çıkma şanzıman beyni için 1500 TL yenisi için 2000TL + 500 TL işçilik masrafı var dedi.Sakarya ekin otoda problemin beyin değişimi, ile çözülebileceğini masrafın 6000 TL olacağını belirtti. İstanbuldaki firmanın ürününe ne kadar güvenilir veya çözüm olabilirmi kendilerinde montaj yaptırdığımda garantili olacağını belirtti.Bu bilgiler ışığında yorumunuz ne olur...
Sakaryada oto şanzımancı suat ustada pazartesi beyin onarımı yaptırmayı düşünüyorum.Denemekte yarar var açıkçası bu problemi en az ***** atlatmak istiyorum.
Bul
Alıntı
#8
Suavi bey bilgilendirmeniz için çok teşekkürler.Şanzıman beyni valf tamiri için istanbul veya civar illerde önerebileceğiniz bir yer varmı? Adapazarında açıkçası her kafadan bir ses çıkıyor adam valf tamiri içinde hele bir deneyelim modunda.Açıkçası dediğiniz gibi ehil bir usta bulmam gerekmekte.Yoksa komple beyin değişimi bayağı masraf açacak.
Bul
Alıntı
#9
son birkaç gündür sabahları aracı çalıştırdığımda rölantide inanılmaz titriyor direksiyona kadar sallanıyor..asıl felaket ki geri vites e attığımda dizel motor sesi veriyor hatta takır takır ses geliyor araç 2012 at 40.000 de..
Bul
Alıntı
#10

Alıntı:
#126724 groovy: son birkaç gündür sabahları aracı çalıştırdığımda rölantide inanılmaz titriyor direksiyona kadar sallanıyor..asıl felaket ki geri vites e attığımda dizel motor sesi veriyor hatta takır takır ses geliyor araç 2012 at 40.000 de..



Aracın LPG\'sinin elektriğini tamamen keserek sistemi devreden çıkarın. Aracı birkaç gün sadece benzinde çalıştırın. Benzininiz de kaliteli bir marka olsun. Sorun düzelirse iyi bir LPG servisine doğru yola koyulun. Eğer bir düzelme olmazsa muhtemelen eksantrik selenoid arızası yaşıyorsunuzdur.
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
#11
suavi bey çok teşekkür ederim cevap için lpg prins silverline genelde shellden gaz aırdım son almamda bp den aldım ondan sonra başladı zaten..egzantirik filtresi ve milleri ( yada adı herneyse tam bilmiyorum ) garantiden değişti.geçenlerdeki soğuklarda nasıl ses yaptı bir bilseniz baya aracın içinden takır takır duyuluyordu..

http://www.youtube.com/watch?v=hIA9R4zP5iE

burda ses az geliyor çünkü dış sıcaklık 15 derece ama soğuk artınca felaket oluyor.
Bul
Alıntı
#12
Videodan bir şey anlaşılmıyor.
Yukarıda dediklerimi uygularsanız teşhis koymak kolaylaşacaktır. Kolay gelsin.
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
#13
arkadaşlar merhaba şanzıman beyin onarım veya değişimi için istanbul ve çevre illerden işin ehli usta önerinizi bekliyorum çok teşekkürler.Ayrıca Bir sorum daha olacak arabayı 2.vitesteki vuruntuyu yaşamamak için kalkışlarda triptonik kullanıp 1.vitesten den 3. vitese atıp yüksek viteslerde d ye geçerek kullanmam sakıncalımı...


Yaşadığım problem:Arkadaşlar merhaba; aracım 2011 model otomatik cruze. yaşadığım problem araç 2. vitese geçerken vuruntu yapıyor resmen küt diye ses geliyor.Diğer vites geçişlerinde hiç bir peoblem yok.Adapazarında yetkili servis ve bir kaç şanzımancıya gösterdim. yetkili servis şanzıman beyin değişimi diyor 6000 TL masraf. Diğer şanzımancılar ise valf grubunda onarım ile çözülebileceğini söylüyorlar.Tek valf değişimi veya komple set değişimi olabilir.Bir ustada yetkili serviste yazılım güncellemesi yaptırmamı tavsiye etti.Yetkili servis ise bunun gereksiz olduğunu şanzıman beyni değişimi yapılması gerektiğini söyledi.Ayrıca yazılım güncellemesi sırasında işlemin yarıda kalabileceği ve yürüyen arabanında komple kilitlenebileceğini direk beyin değişimine gidebileceğini söyledi.Ama istersem yazılım yüklüyebileceklerini söylediler.Bu konuda bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.
Bul
Alıntı
#14
Otomatik araçları manuelde kullanmanın herhangi bir sakıncası yoktur. Sadece yakıt tüketiminizde küçük bir fark olabilir. Cruze\'da 1\'den 3\'e atlayamazsınız, zira şanzıman anlık olarak 2. vitese de geçer. Bu fiziken anlaşılmasa da reel olarak 2. valf tetiklenir ve 2. vites dişlisi senkronize edilir ama priz dişlisine oturmaz. Pratikte bu yöntem işe yarıyor gibi görünse de 2.valf sorun çıkaracaksa bunu o esnada da yapacaktır. Genel önerilerime ek olarak müsait bir zamanda yavaş ve yüksüz bir ortamda uzun bir süre araca manuelde ve D\'de 1-2-3 ve 3-2-1 yaptırmak ve böylece sık sık tetiklenmek zorunda kalan 2. valfin düzgün çalışmasını sağlamak gerekir. Tüm bunlara rağmen sorun devam ederse valfin ya da grubun değişmesi şarttır.
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
#15
Arkadaşlar selamlar; benim araçataki şanzıman problemi Sakarya teknik oto da (Dinçer ustaya çok teşekkürler) şanzıman beyin değişimi ile çözüldü.***** 1300 Tl...Bilginize .Demekki fazla uzağa gitmeye gerek yokmuş....
Bul
Alıntı
#16

Alıntı:
#126712 PATAKLAYAN: Öncelikle söyleyeyim Cruze şanzımanı öyle mükemmel bir şanzıman değildir üstelik de bu kasaya uygun değildir ancak bakımına özen gösterilirse uzun yıllar hizmet edecektir. Şanzımanın en netameli bölümü valf grubudur. Özellikle 3 valf oldukça hassastır. Ayrıca bu şanzıman ısıya aşırı duyarlıdır.
Kullanıcı olarak yapılacaklar:
1) Araca hararet yaptırmamak
2) Aracı çalıştırdıktan sonra en az 30 saniye P\'de ısınmasını beklemek, daha sonra R\'de ve D\'de 10\'ar saniye daha bekleyip sonra hareket etmek.
3) Aracın yükünü park sırasında şanzıman üzerinde bırakmamak.
4) Kartel koruyucusunu çıkarmak
5) Ani ivmelenmelerden kaçınmak
6) Şanzıman yağını her 30.000 de uzman bir serviste değiştirmek. (Uzman şart zira boşalt-doldur yapılınca sorun çıkıyor)
7) Şanzıman yağı soğutma borularında terleme varsa hemen değiştirmek.
GM\'in şanzıman için yeni yazılım güncellemesi filan çıkarttığını duymadım, görmedim, olduğuna da inanmam. Yapacağını söyleyen servis varsa ya sallıyor ya da krack bir yazılımla müdahale ediyor olabilir. Ancak bu durumda yazılı garanti şart zira bir Cruze şanzımanı 25.000 TL dir. Valf grubu onarımı ise valfler bulunabilirse mümkündür. Ancak işi ehil ellerin yapması gerekir. Zira valflerin her biri farklı basınçlara duyarlıdır. Milibarlar seviyesinde hassas olan valfler hatalı montaj yüzünden büyük dert açabilir.



hocam selamlar

bayadır foruma girmiyordum. bu yazdıklarını okuduktan sonra cruze otom. vites kullanma kılavuzunu hazırlamışsın gibi hissettim Smile
Biz mi cruze kullandık, cruze mu bizi kullandı anlamadım valla Smile

Herkese kazasız belasız sürüşler..
Bul
Alıntı
#17
Öncelikle herkese merhaba,
Bugün yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.Sabah aracı çalıştırdım ve her zaman yaptığım gibi 5 dakika motorun ısınması için bekledim ondan sonra P\'den D\'ye atmaya çalıştığımda geçmedi bir iki defa daha denedim olmayınca zorlamak istemedim ve bıraktım 3 dakika sonra tekrar deneyince hiçbir şey olmamış gibi geçti.Dışarıda sıcaklık 5 dereceyi gösteriyordu.Daha önce böyle birşey yapmamıştı.Acelem olduğu zamanlar da bile hemen hareket etsem vitesler geçiyordu.Herhangi bir arıza kodu da çıkmadı.Her zaman park ederken el frenini çekip sonra P\'ye alırım yük şanzımana binmesin diye.Aracı ısıtmadan da yola çıkmam, hatta soğuk havalarda vitesler arasında duraklamalar yapıp P\'den R\'ye geçip bekler sonra D\'ye alır yine bekler sonra devam ederim.Yani sizin anlayacağınız epey titizimdirSmileŞanzıman yağınıda yetkili serviste yaklaşık 2 ay önce 32.000km\'de değiştirdim.Sizce anlık bir durum mudur yoksa kötü bir şeylerin habercisi olabilir mi.Umarım sadece benim kuruntumla kalır.Belki bu durumla karşılaşan forum üyelerimiz vardır.
cruze experienced unutterable
Bul
Alıntı
#18
Bir cruze efsanesi.Kendini bozmak sonra tamir etmek Smile Bu arabanın en sevdiğim yönü şaka gibi ama gerçek kontak kapa aç düzelir.Aracınız size naz yapmış ciddiye alma dostum.Benimkide ara sıra bana yapar
Bul
Alıntı
#19
Naim Bey bende o güne özel bir şey oldu diye düşünmüştüm ama aynı şeyi ertesi günde yapınca doğru kendimi servise attım.Bilgisayara bağladılar bir şey çıkmadı.Aracı bugün bıraktım birde sabah kendileri test edecekler.Sadece sabahları yapması şaka gibi bir şey.Saat 10:00 ile 18:00 arası araç yine parkta ve akşam çalıştırınca herhangi bir sorun yok.Sıcaklık farkı zaten yok hadi soğukta yapıyor desem çok saçma.Umarım beyin filan demezler 16.03.2015 garanti doldu Sad
cruze experienced unutterable
Bul
Alıntı
#20
Gökhan Bey, P\'den D\'ye geçmedi derken kol mu yerine gelmedi yoksa kol yerine geldi de araç mı hareket etmedi?
Kol yerine gelmedi ise içerideki kilit mekanizmasında ya da rölede sisteminde sorun var demektir. Görece işiniz kolaydır. Yok araç hareket etmediyse valf sıkışması sorunu var demektir. Eğer böyle ise durum biraz risklidir ve her an şanzıman dağılabilir.
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
#21
Suavi Bey merhaba,
P\'den D\'ye geçerken kol yerine gelmedi.Allahtan diğer durum oluşmadı.Engin Bey sabahtan öğlene kadar motoru belli aralıklarla soğuttuktan sonra denediklerini herhangi olumsuz bir durumla karşılaşmadıklarını söylediler.Aracı aldıktan sonra şu ana kadar bir sorun yaratmadı.Dediğiniz gibi kilit mekanizmasında sorun olmuş olabilir.Ama serviste sizin tespitinizle ilgili bir konuşmanın olmaması tabi insanı azda olsa düşündürüyor.Engin Bey\'e en kötü senaryoyu sorduğumda şanzıman beyni dedi ve ***** tahmini 3.500 tl olabileceğini söyledi.Engin Bey\'in samimiyetine inanıyorum oda zaten arıza kodu vereceğini veya bilgisayara bağladığımızda çıkacağını söylemişti.Tam biraz rahatladım derken bu sabah araç marşı almadı.Araca elektrik geliyordu ve aküde garantiden değişeli 1 yıl bile olmamıştı.Yinede komşudan takviye kablosu alıp denedim ama çalışmadı.Bende zorlamayıp panikle servisi aradım ve gezici araçla geldiler.Yetkili personel araç boğulmuş dedi.Geçen akşam vites kolunun geçip geçmeyeceğini denemek için aracı çalıştırdım ve vites geçince hemen kapattım.Olayı anlatınca bu durumun oluşacağını söyledi.Kontağı çevirdikten sonra hemen kapatmamak gerektiğini söyledi.Böyle bir şey gerçekten sebep olabilirmi? Üst üste bu olayları yaşayınca birazda pimpirikli olduğum için o telaşla sevisi arayıp 100tl bayıldıkSmile Benim gibi mekanik anlamda çok fazla tecrübesi olmayan arkadaşlar böyle bir durumla karşılaşırsa belki yardımcı olur diye anlatmak istedimSmile
cruze experienced unutterable
Bul
Alıntı
#22
Kontağı çevirdikten hemen sonra kapatmanın bir sakıncası yoktur, olamaz da. Aracınızda elektrik sorunu var. Muhtemelen soketlerden kaynaklanıyor ama akü bile olabilir. Engin Bey\'in söylediği gibi en kötü senaryo valf grubu değişimidir. Ancak araç sağlamken değiştirilirse.:p Yoksa araç kalkarken ya da giderken olursa daha önce de dediğim gibi şanzıman dağılır. Ama korkmanıza gerek yok bence. Serviste araca ait tüm soketlerin çıkarılıp kontakt cleaner ile temizlenip takılmasını sağlayın. %99 sorun düzelecektir. Eğer devam ederse kilit mekanizması rölesinin değişmesi gerekebilir. Fren lambalarınızı da kontrol etmenizi öneririm. Sistem tetiklemeyi fren müşirinden almaktadır. Kendiniz de aracın böyle bir sorun çıkarıp çıkarmayacağını anlayabilirsiniz. Araca binin ve çalıştırın. Vites P pozisyonunda iken kolu tutun ve hafif hafif frene basın. Vites kolunun altından tık tık diye bir sesi duymaya ya da elinizle hissetmeye çalışın. Eğer her frene basışınızda bir tane tık sesi geliyorsa araç vitese geçecek demektir. Ses gelmiyorsa ve fren lambalarınız da yanmıyorsa fren müşirini değiştirin. Fren lambası yanmasına rağmen ses yoksa aracı kapatın.
\"Ben, manevi miras olarak hiçbir ayet, hiçbir dogma, hiçbir kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevi mirasım bilim ve akıldır... Böyle bir dünyada, asla değişmeyecek hükümler getirdiğini iddia etmek, aklın ve bilimin gelişimini inkâr etmek olur...\"  Mustafa Kemal ATATÜRK
Bul
Alıntı
#23
Suavi Bey verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.Bugün dediğiniz gibi P\'de iken frene basarak tık seslerini duydum.Fren lambalarında da bir sıkıntı yok.Dediğiniz gibi soketleri de bir ara servise gittiğimde temizlettireyim. Biraz rahatladım sayenizde.Aracımın üzerine bu kadar titredikten sonra böyle sorunlar çıkarması biraz üzüyor tabi.Tekrar teşekkürler.
cruze experienced unutterable
Bul
Alıntı
#24
Merhaba! Yardımınıza ihtiyacım var aracım 2012 otomatik 85binde landrenzo lpg li cruze aractaki sorun P de rolantide calışıyken yada ışıklarda D de durduğum zaman aracın rolantisinde 500 devir ile 1000 devir arasında oynamalar oluyor bazense araba ciddi anlamda sendeliyor tabiri caizse ceylan gibi sekiyor tekliyor telefondan görüşebilirsek cok sevinirim 505 241 24 91 cok ugrastım 5 binliraya yakın para harcadım ama sorunumu hala cözemedim lütfen yardım
Bul
Alıntı
#25
Merhabalar Mehmet Bey, ilgili sorunu facebook Cruze LPG grubumuzda paylaşır iseniz çok çabuk çözüm ve usta tavsiyesi alırsınız.
Biliyorsan karşındakine saygından da olsa sessiz kalma, Bilmeyip savunan ve bağıranlara kalmasın meydan.
Bilgi Güçtür, Öğret , Kullan, Uygula...
Araç Kitapçıkları için tıklayınız...
Alıntı
#26
Henüz 7 aydır otomatik Cruze sahibiyim. Bu başlıktaki mesajları okuyunca Cruze'un otomatiğinden gözüm korktu.

Ben tork konvertörlü, sorunsuz bir şanzıman diye düşünüyordum.
Bul
Alıntı
#27
Merhaba sayın uyeler. Size danışmak istiyorum. Şanzıman içine plastik bir cisim kaçtı biliyorum nasıl becerdin dediğinizi duyar gibiyim ama ***** oldu. Aracı çalıştırmaya korkuyorum zarar verir endişesiyle. Lütfen yardım yorumlarınızı bekliyorum. Gerçi ustam plastik olması nedwniyle zararı olmaz diyor ancak emin olmak istiyorum. Korkudan 2 gündür marşa basamadım. Lütfen acil yardımlarınızı bekliyorum.
Bul
Alıntı
#28
(09-11-2018, Saat: 21:40)Lefkeli demiş ki: Merhaba sayın uyeler. Size danışmak istiyorum. Şanzıman içine plastik bir cisim kaçtı biliyorum nasıl becerdin dediğinizi duyar gibiyim ama ***** oldu. Aracı çalıştırmaya korkuyorum zarar verir endişesiyle. Lütfen yardım yorumlarınızı bekliyorum. Gerçi ustam plastik olması nedwniyle zararı olmaz diyor ancak emin olmak istiyorum. Korkudan 2 gündür marşa basamadım. Lütfen acil yardımlarınızı bekliyorum.

Vitesin olduğu kısımdan girmişse bir problem olacağını düşünmüyorum ben. Bozuk para düşüren bile oldu oraya.
Cool
Bul
Alıntı
#29
Şanzımanın içine derken kastınız nedir.

Tork konvertörü veya gezegen dişlilerin, şanzıman yağının olduğu yere birşey girmesi çok zor.

Vites kolunun orasından aralardan aşağıya mı gitti ? Oradan şanzımanın içine ulaşmaz.
Bul
Alıntı
#30
Arkadaşlar merhaba aracım bazen yeni çalışınca nazende fazla isindiktan sonra vites atmama durumu oluyor.mesela 2ye geçiyor vites ama devir 3500e gelse bile vites atmıyor.durdurup 5 dakika bekleyin ve normale dönüyor.bi bilgisi olan varmı.yardimci olacak.Tesekkurler
Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Cruze - Chevrolet Cruze Sahipleri Listesi ve Yeni Kayıtlar gencay35 1,078 214,653 10-01-2021, Saat: 15:20
Son Mesaj: V.yenice
  CRUZE 19 İNÇ JANT cruzelover 0 168 07-12-2020, Saat: 00:18
Son Mesaj: cruzelover
  Cruze Kafasına Göre Yanıp Sönen ABS - ESP - TC Işığı byozan 57 37,912 05-12-2020, Saat: 11:49
Son Mesaj: Hüseyin Gazezoğlu
  CRUZE KM HIZ SORUNU KM ÇOK YAZIYOR mhtalidnzzz 2 497 25-11-2020, Saat: 22:38
Son Mesaj: mhtalidnzzz
  Chevrolet cruze ekzantrik değiştirdikten sonra devam eden sorunlar onurbalikci 1 429 16-11-2020, Saat: 07:18
Son Mesaj: samet_baba

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi