Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
geri vites lambası ve park sensörüm çalışmıyor. (birleştirilmiş konu)
#1
arkadaşlar geri vites lambalarım yanmıyor servise ***** düşünüyorum bana ***** yaklaşık ne olur bilgisi olan varmı?
Bul
Alıntı
#2
Ampülü patlamış olabilir, servise bile gitmeye gerek yok bence. Elektrikçiye gitmeniz kafi bana göre.
Bul
Alıntı
#3
ampülde sorun yok ona baktım
Bul
Alıntı
#4
geri vites müşürü vardır o çalışmıyodur. elektirkçi halleder
Bul
Alıntı
#5
Merhaba arkadaşlar ;
Geri vites müşürünü kendi değiştiren oldumu acaba nasıl sökülür benimkinin kablosu koptu yardımlarınızı bekliyorum

Selamlar
---PEGASUS---AVEO HB LS 2010
Bul
Alıntı
#6
benim basima gelmisti ama baska bir aracta,
vites kolun altindaydi , yerinden cikmisti,kücük bir parca idi,
eski yerine taktim olay bitti Smile
Bul
Alıntı
#7
öncelikle herkese selamlar. Bugün Lacettimle 1000 km lik bi yol yaptım çook şükür yolda bi sıkıntım olmadı. Big Grin Yalnız eve gitmeden depomu fulledim ve birde aracı yıkadım. Yıkadıktan sonra geri geri gittiğimde ne geri vites lambam nede park sensörüm çalıştı acaba vitesemi girmedi diye tekrar tekrar denedim yine çalışmadı. Sigorta tablasından ilgili sigortaya baktım sağlam. Sorum ise neden çalışmazki? ek olarak yıkamadan önce hiç geri gitmedim belki yıkamayla alakası olmayabilir ve bozuk yollardanda geçtim ***** Antalyada yol çalış*****ı hiç bitmiyor. Şuan ne geri vites ışıklarım nede park sensörüm çalışmıyor. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Bul
Alıntı
#8
Bağlantı soketlerini kontrol etmeni öneririm, zira soket yerinden çıkmış olabilir. Soket bağlantısı büyük ihtimal bagaj kısmındadır. Yalnız bagaj kapağında mı bagaj içerisinde mi onu tam olarak bilmiyorum.
Biliyorsan karşındakine saygından da olsa sessiz kalma, Bilmeyip savunan ve bağıranlara kalmasın meydan.
Bilgi Güçtür, Öğret , Kullan, Uygula...
Araç Kitapçıkları için tıklayınız...
Alıntı
#9
Umarım yukarıdaki yorumlar yardımcı olur
Bul
Alıntı
#10
Sorun geri vites müsürüymüs. Deneme yanılmayla buldum. Ek olarak konuyu aradım forumda bulamamistim ondan yeni baslik actim tskkrler.
Bul
Alıntı
#11
Smile Bizim işimiz sizlere yardımcı olmak sizin bulamadıklarınızı bulmak ve bilgi kirliliğinin önüne geçmek Smile Ben teşekkür ederim
Bul
Alıntı
#12
(20-05-2015, Saat: 14:45)diplomali_amele demiş ki: Smile Bizim işimiz sizlere yardımcı olmak sizin bulamadıklarınızı bulmak ve bilgi kirliliğinin önüne geçmek Smile  Ben teşekkür ederim

 çözümüde yazalımki birilerine faydamızz olsun.  resmide eklediğim yer şanzumanın üzerindeki geri vites müşürü. öncelikle bunu test etmek için müşürün fişini çıkartın. müşürün resimleri

[Resim: 7k6vQY.jpg]

[Resim: g5Oob5.jpg]

[Resim: 94mLb5.jpg]
 sonrasında aracınızın kontağını çalıştırma öncesi konuma getirin (vitesi geri atmanıza vs gerek yok). fişin iki ucunu bi kablo yada herhangi iletken bişeyle birbinine değdirin.
resim.

[Resim: 4galVA.jpg]

 geri vites ışığını kontrol edin eğer yandıysa sorun müşürde ve çözümü 16 çatal anahtarla müşürü yerinden sökün sonra içine yağsız kontak spreyi sıkıp temizleyin yerine takmadan önce fişi takıp kontağı yine aynı çalışmadan önceki konuma getirip müşürün  işaretlii yerine elinizle bastırın zaten yaylı gibi bi sistemi var. bazen takılıyo yada içi kirleniyo eğer düzelmişse yerine takabilirsiniz. sorununuz çözülmüştür. Big Grin
resim.

[Resim: VVrYNv.jpg]

AMAAAA. ilk başta fişin uclarını kısa devre yaptığınız halde lambalar çalışmamışsa ve geri vites lambalarınızın, sigortanızın sağlamlığından eminseniz hiç kurçalamadan işinin ehli bi elektrikçiye yada servise gidin. ve yine ek olarak kabloyu kısa devre yapınca geri vites ışığı yanmışsa ama müşürü temizlemenize rağmen ucunu basınc uyguladığınızda lambalar yanmıyorsa müşürünüz bozulmuştur. GM marka 40 tlye bulabilirsiniz ve böyle bi ***** orj kullanın ucu bucağı kopup şanzumann bi taraflarına girer ALLAH korusun. Big Grin umarım yardımcı olabilmişimdirBig Grin
Bul
Alıntı
#13
Teşekkür ederim cok faydali oldu müşür hic aklima gelmemisti. Dediginiz Gibi yaptim lambalar yandi simdi müşür ü söküp temizleyecegim. Fotograflar müşürun yerini bulma konusunda ozellikle elim ayagim oldu
Bul
Alıntı
#14
(27-05-2015, Saat: 15:54)Eren1453 demiş ki: Teşekkür ederim cok faydali oldu müşür hic aklima gelmemisti. Dediginiz Gibi yaptim lambalar yandi simdi müşür ü söküp temizleyecegim. Fotograflar müşürun yerini bulma konusunda ozellikle elim ayagim oldu 
  
Big Grin yardımcı olduysam ne mutlu Big Grin
Bul
Alıntı
#15
(19-02-2015, Saat: 10:52)masoman demiş ki: benim basima gelmisti ama baska bir aracta,
vites kolun altindaydi , yerinden cikmisti,kücük bir parca idi,
eski yerine taktim olay bitti Smile

merhaba dediğiniz gibi vites kolunun altnı açtım birşey bulamadım orda
Bul
Alıntı
#16
merhabalar arkadaşlar benimde geri vites müşüründe sorun var içine yağ almış olçü aleti ile ölçtüğümde basılı tutuğumda swiç kısa devre göstermiyor du içerisindeki yağı kurutum sert birşekilde basıp bıraktım müşür düzeldi ama arada yine temasızlık oluyor sanırm değişim zmanı geldi
Bul
Alıntı
#17
Wd40 sık bolca yerine tak en son 7 ay önce bunu yaptım ve yeni müşürü sipariş ettim hâlâ bozulacakda değiştiricem :-D
Bul
Alıntı
#18
Eskisi duruyor bende yeni bitane aldim eskisinin kecesi gitmiş yağ giriyordu arasina temizleyip takinca çalışıyordu. Bir mudet sonra yine bozuluyordu
Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  havalandırma hiç çalışmıyor turgutgöktaş 0 38 31-08-2021, Saat: 17:00
Son Mesaj: turgutgöktaş
Tongue Airbag lambası ve gösterge aydınlatması Guraykurt 0 238 16-05-2021, Saat: 20:37
Son Mesaj: Guraykurt
  Lacetti Yağ lambası sorunu hakinen 2 1,622 16-07-2020, Saat: 14:56
Son Mesaj: casillas41
  ARIZA LAMBASI mehmet132306 1 982 16-06-2017, Saat: 23:52
Son Mesaj: y_boyy
  Dijital Klima Hava Yönlendirme Tuşu Çalışmıyor.... termometre 2 2,623 15-02-2017, Saat: 19:43
Son Mesaj: Cruzerro

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi