Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hararet problemi yüzünden,üst kapak contası değişimi ve radyatör kapağının çıkması
#1
Arkadaşlar forumda yeniyim, öncelikle herkese merhaba. Geçtiğimiz hafta abime 2011 captiva aldık. Aracı expertize soktuk.Genel olarak test sürüşleri yaptık hiçbir problem yok.Satışını aldık. Ertesi gün bakımlarını yaptırdık. Filtreler ve yağ değişimi sonrası,motor soğutma suyu olmadığını farkettik ve su ekledik. Ve araç bakımdan çıktıktan sonra forumda da konu başlığı açılmış olan hararet problemi olmaya başladı. Araç yüksek devir ve hızlara çıktığında ya da dik bir rampada zorlayınca hararet yapıyor gazdan ayağını çekince düşüyor. Önce kendi ustama *****. Termostat, hararet müşürü ve borular/hortumlar kontrol edilldi. Yedek su deposu (radyatör/ sarı kapak ) kapağı değiştirildi.Herşeyine baktı en son su kaynatınca conta yaktığını söyledi.Zaten motor sıcakken kontak kapattığımızda fokurdama sesi geliyordu. Satın aldığımız kişiye aracın üst kapak contasını değiştirttik. Aracı aldık testlerimiz yaptık.Herhangi bir problem yoktu.Hatta motorun çalışması falan ve performansı değişmişti.4 gün sonra aracı yoğun kullandığımız bir gün araçta kötü bir koku olduğunu farkettik ki bu üst kapak contası değişmeden öncede gelen bir kokuydu ve radyatör kapağını o yüzden değiştirmiştik. Aracı kenara çekip kaput açtık ve yedek su deposu kapağı yerinden çıkmış ve yaklaşık 2 lt su eksiltmiş. Çok enterasan problemler yaşamamdan dolayı arabadan ciddi şekilde soğuduk. Daha fazla hem uğraşcak vaktimiz yok hem de artık masraf yapmak istemiyorum.

Aklıma gelen yedek su deposunun dişleri sağlam olmayabilir bu yüzden depoyu değiştirmek. Çaresizim dostlar var mı bilgisi ve tavsiyesi olan?

Not: Aracın alım sürecinde farkedilmeyen hatalar silsilesine girmeyelim lütfen. Olan oldu. Zaten öyle bir moddayım ki ülkede adalet mefhumu kalmadığından geriye tek seçenek kalıyor, aldığımız kişiyi vurmak ve expertiz firmasını bombalamak. Tabiki  sakinliğimi koruyarak bu problemi çözemek ve aracı normal bir şekilde kullanmak istiyoruz.
Bul
Alıntı
#2
https://www.youtube.com/watch?v=Hc-vS-


antıfrız kullan,onu da depoya alıstırarak koy hocam
Bul
Alıntı
#3
Cevabınız için teşekkür ederim.Antifiriz koymuştuk 50 50.Depoya alıştırmaktan kastınız nedir?Size zahmet birde linkteki video açılmıyor,kontrol eder misiniz?
Bul
Alıntı
#4
sadece su dolu tesısata bırden antıfrız kondugunda hortumları patlatma gıbı bı ıhtı***** var o yuzden basta tamamen su dolu depodan 1 lıtre su cekıp onun yerıne bır lıtre antıfırız bı kac hafta ya da ay sonra 2 lıtre antıfrız su karısımından cekıp onun yerıne 2 lıtre antıfırız koyarak tesisati antıfırıze alıstırırsanız daha iyi olur . video kullanımdan kalkmıs sansınıza . internette güzel bir arastırma yapın cok faydası oluyor benım aracımda 2 3 arıza vardı ben arastırma yaparak arızaları tesbıt ettıkten sonra ustaya goturdum su an hıc sorunum kalmadı. eger dırek ustaya gotursenız o da ısı bılmeyen bı usta ıse sızı üzer
Bul
Alıntı
#5
Beyfendi, teşekkür ederim yorumlarınız için deneyeceğim.Bu hafta bir hastam vardı onunla ilgilendim.Hafta içi deneyeceğim.
Bul
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Triger seti değişimi ve fiyatı yvolkan 1 766 31-08-2019, Saat: 19:04
Son Mesaj: eserahmet
  silindir kapak conta yakmasi nasil olur Emin38 0 435 13-07-2019, Saat: 20:24
Son Mesaj: Emin38
  Captiva Hoparlör Değişimi ? dumruldeli 10 5,893 19-11-2016, Saat: 01:32
Son Mesaj: arnold08
  CAPTİVA TRİGER SETİ DEĞİŞİMİ 11sf999 11 12,370 08-02-2016, Saat: 00:26
Son Mesaj: SetamoN
  Captiva Ön Cam Değişimi mkaya 2 1,089 05-01-2016, Saat: 21:34
Son Mesaj: haluk

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi